tisdag 8 mars 2011

nu

ska jag vara så jävla ambitiös & gå ut & gå en sväng.

2 kommentarer:

  1. Det är bra att komma ut i friska luften.
    Fast det är alltid lättare sagt än gjort, när jag känner mig färjävlig tjatar alla på att jag ska gå ut och ta en promenad, men det känns för det mesta omöjligt. Klarar på min höjd att gå till affären för att handla något att tröstäta.
    Det som brukar göra mig lugn är att sitta i duschen och ha lampan släckt. Då brukar jag kunna gråta ut samtidigt och sen känns det bättre när jag är färdig, eller jag brukar somna på en gång och det är också skönt.
    I love you!
    / Elin

    SvaraRadera
  2. håller med föregående talare. luft kan göra underverk. eller åtminstone ändra tankar något. ofta finns det någon detalj som man inte kunnat föreställa sig att hitta, när man är inomhus. ska jag säga, som sällan tycks ta mig utanför dörren om förmiddagarna, förrän jag måste. men i tanken!

    vad jag saknar orden denna förmiddag. berusningen som följde med en berättelse. en dikt. några rader. ord. ord som kändes som något fullbordat.
    svårigheter är vart jag kan ha förlagt dem.

    SvaraRadera